La Universitat Rovira i Virgili i l’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona han signat aquest dimarts un conveni per al desenvolupament de programes formació dual amb la Facultat de Química.
La Facultat va implantar la formació dual per al grau en Química el curs 2021-2022 en una iniciativa pionera, i de moment única en aquest ensenyament a tot l’Estat espanyol.
L’objectiu de la col·laboració és facilitar als estudiants del grau estades de formació dual per complementar els coneixements adquirits durant la seva formació acadèmica.
Aquest és el segon acord que impulsen la URV i Ematsa. Les dues entitats ja col·laboren en la creació de projectes de doctorat industrial sobre la investigació aplicada al cicle integral de l’aigua.
Més notícies:
- Tarragona recorda els tres nois ofegats a l’Arrabassada en un emotiu minut de silenci
- Mor el tercer menor que va ser rescatat de l’aigua en l’ofegament de divendres a l’Arrabassada
- L’Ajuntament decreta tres dies de dol per la mort de dos menors després d’ofegar-se a la platja
- Shinnosuke Katsushima s’incorpora al Nàstic per les dues properes temporades
- Publicades les bases per l’adjudicació de la promoció de les Oliveres
