La CUP de Tarragona ha denunciat l’estat en què es troba l’Oficina d’Atenció al Contribuent (OAC), situada a la planta baixa de l’Ajuntament de Tarragona. Es tracta de l’oficina de servei d’atenció personalitzada al contribuent i segons la CUP s’han registrat problemes relacionats amb paneroles, rosegadors i d’aclimatació.

Laia Estrada i Jordi Martí consideren inadmissible que hi hagi un servei d’atenció pública que té problemàtiques d’aquest tipus.