El Palau de Congressos acollirà el 26 d’abril el Fòrum de Turisme “Potencialitat del turisme esportiu. Impactes dels esdeveniments”. Està dirigit a professionals del turisme, de l’esport, de l’organització d’esdeveniments esportius, d’activitats de turisme esportiu i d’equipaments.
Les inscripcions s’han obert aquesta setmana i són gratuïtes. Es poden fer al web www.forumturismeesportiu.cat. L‘aforament és limitat.
Una de les conferències és sobre ‘El turisme esportiu, eix de desenvolupament turístic per la propera dècada’ i anirà a càrrec d’Enric Truñó, consultor d’esports i de turisme. També es farà una taula rodona d’’Experiències d’èxit en productes de turisme esportiu’ on s’exposaran els casos de Mallorca i l’aposta pel cicloturisme.
El segon bloc centrat en les destinacions, s’obrirà amb la conferència ‘Factors clau de consolidació d’una destinació de turisme esportiu’, a càrrec d’Enric Torres, Director de Producte i Nous Projectes d’Andorra Turisme. A continuació, a la taula rodona ‘’L’impacte d’esdeveniments esportius i turístics a la destinació’ s’hi presentarà el llegat turístic dels Jocs Mediterranis celebrats a Almeria l’any 2005.
El Fòrum està organitzat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, l’Ajuntament de Tarragona i el Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya, en el marc del llegat dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018 que se celebren aquest estiu.

