L’aeroport de Reus ha tancat el primer trimestre de 2026 amb 15.766 passatgers, dels quals 14.496 únicament durant el mes de març. El fet que, enguany, el còmput hagi inclòs la Setmana Santa ha permès incrementar considerablement aquesta xifra, amb un 167% respecte el nombre de passatgers respecte els tres primers mesos de l’any passat.
Segons les dades fetes públiques per Aena, s’han efectuat 4.233 vols, un 16,8% més respecte el mateix període de 2025. En aquest cas, el mes de març ha sumat 1.873 moviments. Amb aquestes xifres, Reus continua situant-se com el tercer aeroport català gestionat per Aena en nombre de passatgers, per darrera del Josep Tarradellas Barcelona-El Prat, amb 4,59 milions de passatgers, i Girona-Costa Brava, 64.259.
- Els fets delictius baixen un 2,7% a la ciutat de Tarragona en l’últim any, segons dades dels cossos policials
- L’EMT amplia temporalment el recorregut de la línia 22 per facilitar l’accés al Moll de Costa i a la platja del Miracle
- Confinats dos nuclis de població i diverses urbanitzacions per un incendi forestal a Masllorenç
- Mireia López i Laurine Elisa Marimon disputen el campionat d’Espanya absolut de Màlaga
- El Festival Sota La Palmera encara la seva recta final

