La consellera de Cooperació de l’Ajuntament de Tarragona, Cecilia Mangini, ha rebut aquest matí en visita institucional el periodista palestí Kayed Hammad, que ha treballat durant més de 20 anys amb periodistes internacionals a Gaza i ha documentat en primera persona la realitat de la Franja de Gaza.
Hammad és a Tarragona convidat per la Plataforma Unitària del Camp de Tarragona Solidaritat amb Palestina i avui també ha dut a terme una xerrada al col·legi de Periodistes. A l’acte hi ha assistit també membres d’entitats socials de la ciutat, així com altres regidors del consistori.
Kayed Hammad, la seva esposa Amal i els seus fills van ser evacuats de Gaza el juny de 2024 i traslladats a Espanya gràcies a la mobilització d’amics i periodistes espanyols. Durant la conversa ha explicat com ha estat i és viure a Gaza, “on falta de tot i l’únic que sobren son les malalties”.
Malgrat les pèrdues personals i els horrors viscuts, afronta aquesta nova etapa “amb esperança i amb la voluntat de continuar explicant la situació del poble palestí i d’un moviment internacional que ha començat a moure’s”, ha conclòs.
- Interposen més de 170 denúncies en un macrocontrol de trànsit a Tarragona dijous al matí
- El PortAutors-es oferirà formació en direcció escènica als finalistes
- El Tennis Tarragona presenta la 1era edició de la Trail que es farà el primer cap de setmana d’octubre
- L’Ajuntament de Tarragona rep el periodista palestí Kayed Hammad
- Parc Central renova el seu compromís amb les festes de Santa Tecla
