Aquest dissabte, 28 de març, l’Ajuntament de Tarragona apagarà la il·luminació de la façana del Palau Municipal de la plaça de la Font, la Capçalera del Circ Romà i del tram de la Muralla de la via de l’Imperi, de 20.30 a 21.30h en el marc de la seva adhesió a la campanya L’Hora del Planeta, promoguda un any més per l’organització no governamental World Wildlife Fund (WWF).
Aquesta organització va engegar la iniciativa ara fa 20 anys a Sydney i amb aquesta efemèride convida a celebrar a tota la població aquest compromís amb la natura i el clima per defensar el Planeta. Així, la iniciativa convida a tothom qui vulgui a sumar-s’hi amb aquest estalvi d’energia simbòlic.
- El sector turístic de Tarragona rep amb els braços oberts el Tour de França però en relativitza l’impacte econòmic
- Arnau Padrós, el tarragoní de l’Eurolliga valora molt positivament l’evolució de l’arbitratge a la ciutat
- El tarragoní Alejandro Fernández, reelegit president del PPC amb el 97,51 % dels vots
- Guille Parisi destaca l’ambició de la Pobla de Mafumet i celebra l’ascens aconseguit
- La producció tarragonina de l’òpera ‘Carmen’ obre el Festival Camp de Mart amb ovació del públic
