L’Ajuntament de Tarragona valora positivament la rebuda dels dos espais per a gossos a les platges de la ciutat. És una de les novetats d’aquest estiu a Tarragona, que ja ha estrenat el nou Can Espai de la platja Llarga.
Repeteix l’espai ubicat a la platja del Miracle, que ha ampliat la superfície. El nou espai de la platja Llarga està ubicat entre la zona del Morrot de la Savinosa i el túnel d’accés a Cala Romana, i disposa de dutxes i papereres.
La consellera de Benestar Animal, Sandra Ramos, remarca la bona rebuda i reconeix l’agraïment de la ciutadania, ja que era una gran demanda.
Ramos ha recordat que l’espai per a gossos es troba en un cantó de la platja per facilitar el trànsit de tothom i el recorregut del camí de ronda.
L’espai funcionarà fins al 15 d’octubre. I és que a partir de llavors els gossos ja poden fer ús ordinari de les platges, acabada la temporada de bany.
Altres notícies:
- Gran èxit de participació a les VI Onades Inclusives
- Maria Mercè Martorell repetirà com a candidata del PP a l’alcaldia de Tarragona el 2027
- El Vòlei SPSP i Denys González han arribat a un acord per continuar una temporada més
- Passos ferms en una jornada de consolidació pels Xiquets del Serrallo i Xiquets de Tarragona
- Set detinguts i 14 investigats per extorsionar a través de pàgines sexuals

