L’Ajuntament està disposat a atendre les peticions de les Federacions de Veïns i incorporar les seves propostes als pressupostos municipals. Aquest dimecres hi ha hagut una primera trobada entre els presidents de les tres federacions veïnals de la ciutat i els regidors d’Hisenda, Relacions Ciutadanes i Participació. Aquests els han explicat que s’estan elaborant uns pressupostos austers per l’any que ve. S’han mostrat, però, disposats a incorporar-hi aquells projectes que els veïns considerin més necessaris. S’ha acordat celebrar una nova reunió el 5 de novembre per tal que els veïns puguin presentar ja una llista tancada de propostes. El regidor de Relacions Ciutadanes, Manel López Pasca, diu que estan receptius a les demandes veïnals. En les properes dues setmanes les federacions recolliran les propostes de les associacions de veïns. La Federació de Llevant ja disposa d’un pla estratègic que defineix les seves principals necessitats. El president de la Federació d’Associacions de Veïns de Tarragona, Antoni Peco, s’ha mostrat satisfet amb la resposta de l’Ajuntament. Aquesta és la primera iniciativa que emprenen juntes les tres federacions de veïns de la ciutat, històricament enfrontades.
