L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, rebrà aquesta tarda al seu despatx el Conseller de Territori, Josep Rull, per abordar la problemàtica del funcionament dels trens de Rodalies al territori.
Ballesteros s’ha mostrat en nombroses ocasions indignat per les avaries de la xarxa ferroviària del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. L’alcalde s’ha referit de manera reiterada a la que considera imatge patètica i tercermundista que s’ofereix.
Ballesteros ja ha anunciat que convocarà una reunió amb la resta d’alcaldes del territori, Adif, Foment i la Generalitat per prendre mesures. La trobada arribarà ara després de l’estiu.
En l’entrevista que mantindrà aquesta tarda amb el conseller Rull, Ballesteros ha previst reclamar a la Generalitat que es planti davant el govern espanyol i recorda que el 87% dels viatgers que es desplacen entre les àrees de Barcelona i Tarragona, recorda, ho fan en trens de Rodalies i Regionals.
L’alcalde de Tarragona exigeix mesures urgents a l’Estat. D’una banda, millores organitzatives i gestió i, de l’altra, inversions, perquè constata que s’ha deixat d’invertir en la xarxa que no és d’Alta Velocitat.

