L’Audiència Nacional ha denegat l’expulsió d’Espanya de Said Ben Iazza que demanava la Comissaria General d’Estrangeria i Fronteres amb l’argument que la condemna de vuit anys de presó pels atemptats del 17 d’agost del 2017 a la Rambla de Barcelona i a Salou encara no és ferma.
Ben Iazza està condemnat per un delicte de col·laboració amb organització terrorista en una sentència recorreguda davant la sala segona del Tribunal Suprem. El 25 d’abril es va demanar l’expulsió del condemnat del país en el marc d’un expedient sancionador incoat contra ell per la Secretaria d’Estat de Seguretat com a participant en activitats contràries a la seguretat nacional.
Tant la Fiscalia, com les acusacions com les defenses s’oposaven a l’expulsió.
Més notícies:
- Protecció Civil manté la crida a estremar la precaució, dos mesos després de l’ofegament de tres menors a l’Arrabassada
- El Nàstic perd a Vila-real per 2 gols a 0 en un partit gris
- El retorn del 5d9f de la Jove en un Sant Magí de màxims per les colles tarragonines
- Els tarragonins surten a buscar la seva dosi d’aigua miraculosa de Sant Magí
- Carlos Segura renova amb el Volei Sant Pere i Sant Pau
