L’Ibersol CBT ha tancat la temporada amb una victòria a Barbastro per 73-86 que el confirma com a segon classificat, després que el Mollerussa no deixés escapar l’oportunitat de proclamar-se campió de grup en el seu compromís davant el Sant Cugat. Els de Toni Larramona jugaran la primera ronda dels playoff d’ascens el proper 9 de maig al Serrallo davant del Mollet, quart classificat de l’altre grup. La victòria en l’ últim partit de la lliga regular es va començar a cimentar ja al primer quart.
Els tarragonins entraven com un tro al partit amb un parcial de 2-10 amb triples d’Iker Fernández i Adri Duch i domini interior de Loras i Buscail.
La sensació del inici de partit es mantenia després del descans arribant a una maxima de 20 punts despres del pas per vestidors.
Una petita reaccio del quadre aragones mb un parcial de 13-0 deixava el partit obert ..
era tant sols un miatge perquè en l’ últim quart en els primers 5 minuts del quart definitiu. Stefanuto des del tir lliure, David Fernández des dels 6,75 i Buscail a la pintura assenyalaven el camí fins que un triple d’Adri Duch elevava el rèdit ja fins als 18 punts (61-78, minut 6). A partir d’aquí, bàsquet control i administració del resultat fins al 73-86 final.
- El Fes-te gran i dona el xumet a la Víbria, els Voladors de Santa Tecla o la Ballada de Festa Major amb l’Esbart Dansaire arriben aquest dimarts
- La Terrasseta tanca la quinzena edició amb gran resposta del públic i gairebé 1.000 persones cada dia
- La nova fiscal en cap de Tarragona assegura que les prioritats són els menors, les víctimes i les persones vulnerables
- La Crida obrirà oficialment Santa Tecla aquest dimarts
- El Mercat de Nit serveix 20.000 racions i arriba als 10.000 assistents
