Lluís Puig ha creuat la frontera i ja és a Catalunya després de nou anys d’exili, segons ha confirmat l’ACN. D’aquesta manera, l’exconseller de Cultura no ha esperat que el Tribunal Suprem tanqui la instrucció contra ell pels fets del procés, després que el jutge instructor, Pablo Llarena, hagi anul·lat les ordres de detenció que hi havia contra ell, contra Toni Comín i contra Carles Puigdemont. “Ha arribat el moment”, ha dit Puig aquest dimecres al matí a través de les xarxes socials.
Ha anunciat també que aquest dimecres assistirà als Cants per la Llibertat, una cantada que es fa des de la tardor del 2017 cada vespre a Terrassa, la seva ciutat. Dijous, té previst assistir en persona al ple del Parlament.
Junqueras entra com a número 31 a la llista d’ERC al Congrés i Romeva ho fa com a primer suplent
Oriol Junqueras i Raül Romeva han entrat a la llista d’ERC al Congrés dels Diputats, els dos de manera simbòlica, hores després que el Tribunal Suprem hagi decidit aplicar-los la Llei d’amnistia i els hagi aixecat la inhabilitació per a càrrec públic.
El president d’ERC ocuparà el número 31 de la llista per Barcelona, mentre que Romeva serà el número 1 del grup de suplents en aquesta demarcació. Destaquen també els números 6 i 10 de la llista per Barcelona, que corresponen a Alejandra Sandoval i María Pozuelo, les dues de Podem, així com el número 4 de la llista per Tarragona, Toni Carmona, també dels morats. ERC compleix, d’aquesta manera, el pacte amb els d’Irene Montero en virtut del qual Podem no es presenta a Catalunya.
- La Women Race es celebrarà el 22 de novembre
- El grup musical El Trío Imposibl3 en concert aquest Dissabte a Salou i el Duet, Pepper & Soul, Diumenge a La Sardineta
- L’Electricitat Estètica dels Islandia Nunca Quema.
- Divendres 23 d’octubre a les 19:00h a L’Eclèctic, Ellas Music Band.
- En estudi de la URV relaciona el consum d’ultraprocessats amb diferències en el metabolisme dels infants
