El Nàstic va deixar escapar la victòria aquest diumenge al Nuevo Arcángel quan quedaven 4 minuts per acabar el partit.Els granes s’havien avançat en el marcador al minut 8 de la segona part gràcies a un gol de Rubén Navarro.Van poder aguantar el resultat fins al 86 de joc quan el jugador del Còrdova Arteaga marcava l’1 a 1 definitiu.El president de la SAD, Xavier Salvadó, va explicar que l’empat havia estat injust pel Nàstic i feia una crida a omplir dissabte vinent el Nou Estadi en la difícil visita de l’Hèrcules.El Nàstic no va poder aconseguir la quarta victòria aquesta temporada i se situa, ara, onzè a la classificació amb 11 punts.Els tarragonins estan a quatre punts de l’ascens i a quatre del descens.