Marc Albereda, agafa el lideratge del Torreforta.

es d d’ enguany el defensa i de sentiment Nàstiquer porta el braçalet de la Cultural a la segona Catalana de futbol.

En una entrevista a Tarragona Ràdio el capita del conjunt de ponent mai s’ hagues imaginat que en aquesta etapa al futbol coincidiria amb Rubèn Pérez a qui veia des de la grada del Nou estadi com un aficionat més.

Albareda parla del rol que té del que va ser porter dels tarragonins.

Ara se li fa estrany compartir amb ell posició al camp com defensa central.

Rep els consells que li dóna aquest i diu que és un més al vestidor.

Marc Albareda es mostra content amb el paper del Torreforta a la lliga. Diu que es tenen uns números superiors als que tenien pensats en un inici.

Recorda que resten 4 jornades per acabar la 1era volta i que ara cal que aprofitin la dinàmica per sumar els màxims punts possibles amb la tranquil·litat que els dóna la classificació

El Torreforta en el seu retorn a la segona catalana de futbol es troba amb una còmode setena posició.

Està mostrant dues cares, fora ho ha guanyat tot, menys en 2 camps, el del Cambrils on va caure i el de l’ Hospitalet on va empatar. Marc Albareda diu que el triomf de prestigi de diumenge a casa porti la regularitat que es necessita cada vegada que juguem com locals

El torreforta juga aquest cap de setmana al camp de la Pobla B amb el que va coincidir l’ any passat a tercera catalana

Marc Albereda

Marc Albereda