Tarragona dona el tret de sortida al Tetafest aquest divendres amb un cartell de luxe, encapçalat per les veus més influents i trencadores de l’escena musical femenina actual. El festival l’obrirà la tarragonina Maria Fort i el tancarà l’artista Vanesa Martín.

El Tetafest arrenca amb Maria Fort, una artista que destaca per la seva sensibilitat, elegància i força interpretativa. Formada en violí clàssic a l’ESMUC i en cant, jazz i música moderna al Conservatori del Liceu, combina aquests dos universos per construir un llenguatge propi que fusiona indie, pop i sonoritats urbanes. En el certamen presentarà Flors i cendres, el seu EP d’aquest 2026, amb un estil més intimista i cinematogràfic, i amb arranjaments de corda enregistrats per ella mateixa.

Maria Fort, en una entrevista a Tarragona Ràdio recorda una anècdota de l’any passat i explica que ja s’imaginava cantant en l’escenari del Camp de Mart.

Tot seguit actuaran l’artista valenciana Sandra Monfort i la productora de música urbana Poncelam. També hi passarà la veu de Queralt Lahoz, mentre que Lia Kali posarà el colofó a la primera jornada del festival. La segona jornada comptarà amb les actuacions de Marisa Valle Roso, Alosa, Les Que Faltaband i Vanesa Martín.