Més de 450 persones ja s’han inscrit en l’esdeveniment esportiu més emblemàtic de la ciutat, la Mitja Marató + 10K Ciutat de Tarragona. Les inscripcions es van obrir l’1 de juliol i es tancaran un cop s’assoleixi el límit de 1.700 participants.

La 35a edició d’aquesta cita esportiva tindrà lloc el pròxim 8 de novembre. La cursa, organitzada pel Patronat Municipal d’Esports, es consolida com una de les proves destacades tant a la ciutat com dins el calendari atlètic català i segons la organització es tracta d’un esdeveniment que ha anat guanyant valor en el temps i alhora ha crescut progressivament.

Com a novetat d’enguany, s’ha ampliat el nombre d’inscripcions fins a arribar a les 1.700 places. El director-gerent del Patronat d’Esports, Ramon Cuadrat, ha explicat en una entrevista al programa TGN Esports de Tarragona Ràdio que continuen apostant per un esdeveniment controlat i de qualitat.

Les inscripcions per participar en la Mitja Marató + 10K Ciutat de Tarragona continuen obertes des de l’1 de juliol. A més, les persones que s’inscriguin abans del dia 20 podran gaudir d’un descompte de 5 euros.

Cuadrat també ha valorat la jornada històrica viscuda diumenge passat amb la sortida del Tour de França des de Tarragona, destacant la feina conjunta de tothom qui va treballar i remarcant totes les reunions que han tingut amb Granollers i Generalitat durant més d’un any.

D’altra banda, també ha parlat del voluntariat del Tour i diu que “han superat les expectatives”.