El Nàstic i el Club Natàció Tarraco han signat un conveni de col·laboració. Un conveni que fins ara se’n coneixen pocs detalls però on si que ja se sap que els abonats al CN Tarraco gaudiran d’un 5% de descompte al comprar una entrada per veure qualsevol partit del Nàstic i que els socis del Nàstic gaudiran també de descomptes per utilitzar les instal·lacions del Tarraco. Lluis Rivera, directiu del Club de Natació Tarraco, confia en que aquest acord serveixi per a millorar la interrelació entre els socis de les dues entitats. Cal recordar que el Nàstic amb 6411 socis i el Club Natació Tarraco amb 2500 abonats son dues de les entitats amb més associats de la ciutat.
