Serge N’gal ha obert les portes ha abandonar el Nàstic al mercat d’hivern en cas de que no gaudeixi de minuts amb els grana. El davanter camerunès ha jugat fins ara 83 minuts i espera poder tenir més partits. N’gal ha reclamat tenir oportunitats i ha dit que està al 100% en aquest començament de lliga. Els pocs minuts que ha jugat fins ara i el fet de que es troba al punt de mira de l’entorn grana des d’aquest estiu fa que N’gal es plantegi el fet de deixar l’entitat quan s’obri el mercat. El serial que ha mantingut amb el Tenerife durant la pre-temporada i l’actitud del jugador en els primer partit que va entrar des de la banqueta son exemples dels moments pels que passa N’gal. El contracte del davanter olímpic del Nàstic finalitza aquest pròxim mes de juny i a hores d’ara la postura del jugador sembla clara de no allargar la seva relació amb el club tarragoní on ha assegurat que va venir per poder disputar més minuts.