El Nàstic prepara una campanya de socis innovadora

Publicat dimecres 20 de Maig de 2020 08:38
  • Nàstic
  • Jordi Blanch / Joan A. Pérez


Lluís Fàbregas (Director General del Nàstic)

Lluís Fàbregas (Director General del Nàstic)

Una temporada la 2020/2021 que serà diferent, ja que es preveu que fins a principis de l'any que ve no hi pugui haver assistència d’aficionats als camps de futbol.

Des del Nàstic ja treballen per intentar fidelitzar al màxim amb diferents mesures els gairebé 7000 socis que el club ha tingut aquesta temporada que ha finalitzat.

El director general del Nàstic ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio, que treballen per fer atractiu el carnet de la propera temporada, buscant la fidelització i a la vegada compensar als socis que enguany s’han quedat sense poder veure sis partits del seu equip al Nou Estadi per la pandèmia.

Un abonament que també anirà acompanyat d’una iniciativa en la que treballa el club per poder oferir a tots els seus socis la possibilitat de veure tots els partits del Nàstic per televisió. La SAE vol continuar treballant amb Footers però a la vegada vol assegurar-se que es puguin veure tots els partits, cosa que no passava la temporada passada, ja que encara molts clubs no tenien l’acord amb la plataforma andalusa. 

En les properes setmanes el Nàstic té previst presentar al campanya de socis 2020/2021.