La Diputació de Tarragona engega accions per a la captació dels mercats turístics de proximitat

Publicat dijous 21 de Maig de 2020 17:53
  • Tarragona Ràdio

La Diputació de Tarragona engega accions per a la captació dels mercats turístics de proximitat. L’ens treballa des de fa setmanes per tal de mitigar les previsibles conseqüències negatives de la pandèmia de Covid-19 en el sector a la demarcació. La presidenta de la institució, Noemí Llauradó, i la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, s’han reunit telemàticament amb una important representació del sector turístic públic i privat de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre.

Durant la trobada, se’ls han avançat iniciatives com la nova campanya turística que es posarà en marxa la setmana vinent, adreçada al mercat català i espanyol. Aquesta campanya promocional, que es difondrà en diferents formats, subratlla el posicionament de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre com a destinacions familiars acollidores i segures per passar-hi les vacances. Noemí Llauradó diu que els preocupa reactivar un sector important per l’ocupació i diu que cal ser valents i creatius per tirar endavant.

El Patronat de Turisme de la Diputació ha redissenyat l’estratègia de comunicació i promoció per posar-la al servei de la nova situació arran de la pandèmia i de les seves conseqüències en el sector turístic. Ho fa amb de manera coordinada amb l'Agència Catalana de Turisme i d'acord dels agents públics i privats del sector.