L’Ajuntament de Tarragona vol posicionar la ciutat com una destinació turística els 365 dies de l’any

Publicat dijous 20 de Desembre de 2018 13:54
  • Ajuntament de Tarragona
  • Tarragona Ràdio
  • Marta Ballabriga

L’Ajuntament de Tarragona vol posicionar la ciutat com una destinació turística els 365 dies de l’any. El Patronat Municipal de Turisme ha engegat la campanya de tardor/hivern per promocionar Tarragona a les comunitats d’Aragó i València. La campanya ‘Tarragona, un secret al mediterrani’ posa l’accent en destacar la ciutat pel seu patrimoni, les platges, els castells i la gastronomia.

La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, ha explicat que les comunitats escollides són la comunitat Valenciana i Aragó perquè els estudis indiquen que són els llocs amb més possibilitats de rebre visites. Ha afegit que Tarragona s’ha de posicionar com una ciutat per estar els 365 dies de l’any.

El gerent del Patronat Municipal de Turisme, Ángel Arenas, ha explicat que s'intentarà maximitzar l’impacte de marca per demostrar que la ciutat és un destí turístic tant a l’estiu com a l’hivern. El pressupost total de la campanya ha estat d’uns 35.000 euros. Es farà la promoció a 180 pantalles de 9 centres comercials i a diferents mitjans de les comunitats de València i Aragó.