Tarragona vol desestacionalitzar el turisme que rep promocionant-se com a ciutat d’escapada durant tot l'any

Publicat dijous 11 de Gener de 2018 13:07
  • Laura Casas

Només un de cada cinc turistes que s’allotgen a Tarragona ho fan durant els mesos d’hivern. La ciutat vol desestacionalitzar el turisme que rep promocionant-se com a destinació d’escapada els 365 dies de l’any. Es busca atreure mercats de proximitat com ara Barcelona, Navarra, Aragó i València. Per arribar-hi, el Patronat Municipal de Turisme ha engegat un paquet d’accions, que passen per posicionar-se als mitjans de comunicació, en tanques publicitàries i també a l’exterior, de la mà de Turespaña i de l’Agència Catalana de Turisme. En aquest sentit s’ha posat en marxa una campanya online que consisteix en càpsules de vídeo per donar a conèixer els atractius patrimonials, culturals i gastronòmics de la ciutat.

La consellera municipal de Turisme, Inmaculada Rodríguez, explica que volen arribar a un tipus de públic diferent, més divers, i comunicar que Tarragona suma molts atributs que la fan atractiva durant tot l’any.

El gerent del Patronat Municipal de Turisme, Ángel Arenas, detalla que la temporada forta va de la Setmana Santa a l’octubre i que busquen millorar els registres fora d’aquests mesos més intensos. L’objectiu és atreure visitants que vegin la ciutat com una destinació perfecta per una escapada de cap de setmana.

La campanya té un cost total de 22.500 euros.