Empat a 0 del Nàstic en la visita a l’Estadi de Cartagonova en un partit molt bo dels grana defensivament. El Cartagena ha generat oportunitats per guanyar el partit, però tant Gaizka Ayesa com els defenses han fet un partit molt seriós per evitar-ho. Amb l’empat a 0, el Nàstic aconsegueix una nova porteria a 0 i sumar 4 punts per començar la temporada. La victòria grana podria haver arribat en el darrer minut de partit quan Shin ha enviat llepant el pal una pilota pentinada dins de l’àrea.

La primera meitat ha tingut molt poca història de cara a l’atac per part del Nàstic. Tot i sentir-se còmode defensivament, els grana s’han vist superats pel Cartagena. Ayesa ha fet tres parades de mèrit, sobretot amb rematades des de dins de l’àrea. Una de les jugades de la primera meitat ha estat un possible penal comès per José Amo, però després de la revisió, no s’ha xiulat res. La primera rematada del Nàstic amb perill ha estat al minut 37 i ha sorgit dels peus d’Eugeni. Al final dels primers 45 minuts, els locals és quan més han collat, però els grana continuaven fent-se forts.

El guió ha estat el mateix per als segons 45 minuts. Una defensa molt ben posicionada i un Gaizka Ayesa que s’ha fet immens. L’aturada de més mèrit ha estat la de la rematada de Toni Vila al minut 58. Abans, el Cartagena ha enviat al travesser una pilota. Ha estat Nacho Martínez. El Cartagena ha seguit atacant i generant perill, però els grana seguien molt bé defensivament. Fins i tot al darrer minut del temps reglamentari, Shin ha rematat una pilota pentinada per Diego Gómez que ha marxat per molt poc. També s’ha revisat un penal just abans del final del partit que no ha quedat en res.

Amb el punt, el Nàstic suma 4 punts de 6 possibles. Un inici de lliga amb bones sensacions i deixant la porteria a 0 en les dues ocasions. Amb aquests punts, els grana es mantenen invictes i esperen a l’Algeciras la pròxima jornada al Nou Estadi Costa Daurada el divendres 11 de setembre a les 21:15h.