Amb un balanç de quatre victòries, dos empats i cinc derrotes, on ha sumat 14 dels 33 punts en joc per evitar el descens de categoria.
Al Nou Estadi l’equip ha estat més competitiu, tirant els partits endavant en els trams finals en la majoria dels casos. Però a fora l’equip no ha estat gens competitiu i només ha sumat un dels divuit punts en joc lluny de casa i només ha estat capaç de marcar un gol, el del passat dissabte de Kiki Abdallah al camp de l’Hércules.
El consell d’administració un cop finalitzada la temporada haurà de fer balanç de tot plegat i començar a planificar el futur. D’entrada decidir si fitxa un director esportiu o ratifica en el càrrec a Sergi Parés, a partir d’aquí decidir qui ha de ser l’entrenador de la temporada 2026/2027, aquí pot entrar en joc la continuïtat o no de Pablo Alfaro.
El tècnic aragonès, no amaga que es vol quedar, però té clar que s’ha de veure per on passa el projecte esportiu.
Alfaro, diu que hi ha temps per valorar, planificar i treballar per com a mínim estar en aquesta categoria i assegura que s’ha sentit molt estimat i respectat en aquests tres mesos que ha dirigit a l’equip.
