Ricomà admet que els resultats són dolents. L’alcalde i candidat d’ERC ha assumit tota la responsabilitat i ha dit que lideraran ‘una oposició constructiva i valenta’. Ricomà s’ha mostrat preocupat per l’entrada de l’extrema dreta al consistori tarragoní.
El cap de llista republicà ha felicitat el PSC i el seu candidat Rubén Viñuales per la victòria en aquests comicis municipals i ha anunciat que no li donaran suport en la investidura. Ricomà ha expressat que estan lluny de la seva línia política.
L’encara alcalde ha manifestat que estan contents per la feina que han fet durant els darrers 4 anys i espera que les inversions i els projectes que han aconseguit per la pròxima legislatura no s’aturin.
Ricomà ha remarcat que estan preocupats per l’entrada de l’extrema dreta a l’ajuntament i creu que es deu per l’augment de l’abstenció.
Els republicans han aconseguit 6 consellers, un menys que en els comicis del 2019. A més de Pau Ricomà entren Maria Roig, Xavier Puig, Maria José López, Jordi Fortuny i Gemma Fusté.
Més notícies:
- Un mort i un ferit crític mentre feien tasques de manteniment en una fossa sèptica del Mercat Central de Tarragona
- La Víbria recull més de 200 xumets en un dels actes més entranyables de Santa Tecla
- Obrim Les Festes de Santa Tecla amb: La Crida!!
- 40 anys de Sopa de Cabra a Tarragona
- Tecla’t de Riure aquest Dijous a Jardí de la Casa de la Festa (20:00)
