El filial del Nàstic vol trencar la mala ratxa de resultats. Els joves jugadors granes porten cinc jornades sense guanyar i han baixat fins la zona mitja de la classificació amb 16 punts.
Aquest diumenge la Pobla de Mafumet rep a l’estadi municipal a la Fundació Grama,que té un punt més que els joves granes.
L’entrenador del filial, Adolfo Baines, diu que en aquests moments de mals resultats cal tenir paciència i tornar al camí de les victòries el més aviat possible.
El partit diumenge a les 12h a l’estadi municipal de La Pobla de Mafumet.
Més Notícies
- El Govern alerta d’un nou episodi de perill molt alt d’incendi forestal a partir de diumenge
- L’Associació Contra el Càncer a Tarragona fa possible una setmana al PortAventura Dreams Village per a deu famílies amb infants amb càncer
- Moren dues persones ofegades a la platja de Llevant de Cunit i a la cala Justell de l’Hospitalet de l’Infant
- Alex Almansa arriba al Nàstic després de la seva etapa a l’Espanyol
- Els protagonistes de “El Jardí Sonor”

