Així sonava el ball del Patatuf Petitet aquest dimarts a la Cercavila de la Santa Tecla Petita. Si el ball del Patatuf del seguici gran, ja hi participen nens i nenes, en el ball petit apleguen infants encara més petits que ja s’han integrat a la festa com a participants i aquests dies ho han demostrat.
La setmana més teclera ha començat de la millor manera amb la Santa Tecla Petita. Dilluns, dimarts i dimecres els més petits han pres protagonisme als carrers i places amb la Baixadeta, la Cercavila i el Correfoc. Tots tres actes conformen la seqüència ritual pròpia de la Santa Tecla Petita emulant als actes de la Santa Tecla gran.
Nombrosos nens i nenes han pogut gaudir de la festa, alguns amb una gran estima cap a un element del seguici.
Hi ha qui també té intenció de participar i apuntar-s’hi per al proper any.
Són milers i milers de famílies que han sortit al carrer a veure el seguici petit. Aquest dimarts va sortir al complet amb la cercavila. Bestiari, gegants i balls van omplir els carrers de la Part Alta de foc, música i molta festa. La Santa Tecla petita demostra un cop més que la festa té futur i això ho hem pogut comprovar aquests dies. Els més petits també criden Visca Santa Tecla!

Més notícies:
- El Nàstic perd a Vila-real per 2 gols a 0 en un partit gris
- El retorn del 5d9f de la Jove en un Sant Magí de màxims per les colles tarragonines
- Els tarragonins surten a buscar la seva dosi d’aigua miraculosa de Sant Magí
- Carlos Segura renova amb el Volei Sant Pere i Sant Pau
- Un nou ‘test’ per a reafirmar les bones sensacions
