La jugadora del primer equip del TGN Bàsquet, Sara Torruella, no continuarà al conjunt lila. La base tarragonina marxa al Miralvalle d’Extremadura, equip de la Lliga Femenina 2.
Torruella formada a les files del TGN Bàsquet des dels dotze anys, va arribar en categoria preinfantil al club tarragoní i es va iniciar a l’Escola Cèsar August. Nascuda a Tarragona, el 27 d’agost de 2004, es tracta d’una “jugadora exterior versàtil i capaç d’ocupar diverses posicions”. Diu que “té un estil propi, molt directe i sense por al contacte físic”.
La jugadora ha parlat al programa TGN Esports de Tarragona Ràdio i destaca que, des de març, ja tenia al cap fer un pas endavant en la seva carrera esportiva.
La tarragonina, d’1,75 metres, va fer el salt a la Lliga Femenina 2 aquesta temporada i ha estat una de les jugadores que ha tingut més presència a la pista i millors percentatges. A més, ja en categoria de formació va destacar que, en la seva etapa com a júnior, va ser la màxima anotadora de la categoria Preferent de Catalunya.
En aquest sentit, Torruella explica que s’ha adaptat molt bé a la categoria i, diu que el projecte extremeny “l’ha atrapat” perquè aspiren a estar a dalt de la classificació.Finalment, la base agraeix a tothom qui forma part del TGN Bàsquet i s’ha creuat en el seu camí i destaca que l’han donat totes les eines possibles per ser la jugadora i persona que és ara.
La que és filla també de Carlos Torruella, exjugador del CBT, se’n va del TGN Bàsquet i s’incorpora a les files del Miralvalle d’Extremadura, equip de la mateixa categoria de les liles.
- La URV dona el tret de sortida al curs 2026/27 amb noves mesures i lliçons mediambientals
- El CV SP i SP rep aquest dissabte a l’històric Voley Palma
- La Brigada Municipal fa treballs de poda preventiva a les palmeres de la rotonda de l’avinguda Catalunya
- Xisco Campos: ‘Tenim clar on volem portar el partit contra l’Hèrcules’
- La Porteria obre la seva 5a temporada amb el tema més candent de l’estiu 2026: els incendis forestals i la gestió dels boscos
