Set tunes universitàries actuaran aquest dissabte al Palau de Congressos en un concurs nacional amb finalitats solidàries.Els beneficis que s’obtinguin es destinaran a dues entitats tarragonines que treballen amb la Síndrome de Down: la Fundació Estela i el Club Vaixell.El certamen constarà de tres actuacions principals que es desenvoluparan al llarg del cap de setmana.El primer acte tindrà lloc aquesta tarda, a partir de les vuit del vespre a la Plaça de la Font. Es farà un concurs de rondes a les portes de l’ajuntament. El certamen nacional de tunes serà dissabte al Palau de Congressos amb set grups d’arreu de l’Estat. El grup de Teatre Ganyotes, del Club Vaixell, s’encarregarà d’obrir boca amb la representació del seu musical Â?RememberÂ?. L’entrada costarà el preu mòdic de 4 euros.En una entrevista a Tarragona Ràdio, el president de la tuna de la Rovira i Virgili, David Alonso, ha fet una crida a la participació a aquesta iniciativa solidària. Els grups participants són la Tuna de Medicina de Sevilla, la Universitària de Las Palmas, Filosofia i Lletres de Múrcia, la Tuna de Ciències de Granada, la de la facultat d’econòmiques de Xeres, la Tuna Portuguesa i l’amfitriona, la de Filosofia i Lletres de la URV.
Set tunes universitàries actuaran al palau de Congressos en un concurs amb finalitats solidàries
