Surten a concurs les obres de la primera fase del futur Fòrum Judicial de Tarragona. Infraestructures.cat ha publicat l’anunci aquest dijous. Les actuacions que ara ha tret a concurs inclouen el moviment de terres i l’estructura de l’edifici, per un valor de 23,5 MEUR, IVA inclòs.
El nou edifici, d’uns 32.000 metres quadrats, permetrà l’esperada unificació de les seus judicials, ara disperses per la ciutat. Parlem d’un equipament llargament reivindicat i que s’ubicarà a la zona de Joan XXIII, on hi ha les comissaries de la Guàrdia Urbana i de la Guardia Civil.
Segons les previsions del Departament de Justícia, l’actuació acabarà costant uns 90 MEUR en total. Les obres haurien de començar al febrer de l’any vinent i que s’allarguin uns dos anys, de manera que el Fòrum Judicial seria una realitat cap a la segona meitat de 2028.
- L’exalcalde d’Altafulla diu que els contractes que investiga el TS es van fer amb criteris tècnics i no “partidistes”
- CCOO i UGT exigeixen la reclassificació dels Tècnics Sanitaris de Grau Mitjà i Grau Superior
- Jordi Collado: ‘Renunciem a una pròrroga dels pressupostos municipals de 2027’
- L’estiu s’instal·la a Tarragona amb l’arribada de Sant Joan i el Dia de la Música
- La Mostra de Teatre Jove s’acomiada amb “El noi a qui els musicals no li van”
