Tarraco25 dispara les visites als monuments romans. Fins a 31 d’octubre, més de 700.000 persones ja havien passat pels recintes del Museu d’Història, unes 160.000 més que durant tot el 2024. Aquest cap de setmana es posarà el colofó amb la clausura dels actes al voltant de l’aniversari de la declaració com a Patrimoni de la Humanitat.
702.426. Són les persones que fins a 31 d’octubre havien visitat els monuments i espais del Museu d’Història de la ciutat. El Circ-Pretori torna a ser el recinte més sol·licitat i hi han passat més de 200.000 visitants. El segueix l’Amfiteatre, amb uns 176.500 i el Passeig Arqueològic, amb unes 129.000 persones. Els mesos més forts han estat l’abril i el maig.
Al llarg de tot el cap de setmana hi ha jornada de portes obertes en el marc de la cloenda de Tarraco25. El conseller de Patrimoni, Nacho García, ha explicat a Tarragona Ràdio que l’activitat generada ha tingut impacte i que la ciutat «ha reforçat la seva capitalitat del món clàssic».
Destaca l’acte institucional de cloenda, dissabte a les 18h, amb el lliurament del premi Tàrraco i l’espectacle ‘Soc part de tu’ al Teatre Auditori del Camp de Mart. L’endemà al matí hi haurà ‘Santa Tecla i Tàrraco’, una proposta visual entre els elements del bestiari i els gegants del Seguici Festiu, que faran una plantada al llarg del Passeig Arqueològic.
- Marc Montalvo: “Som un equip en creixement”
- Adjudicada la redacció del projecte de reforma de l’Eix Unió, Prim i Apodaca
- S’obren les inscripcions per participar al Carnaval de Tarragona 2027
- Tarragona es consolida com a capital dels jocs de taula
- El cap de la judicial de la Guàrdia Civil diu que van trobar correus per contractar Inipro un any abans de la licitació
