Tarragona reivindica aquest divendres el Dia Nacional de Trastorn del Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat amb una lectura de manifest que ha tingut lloc davant de l’Ajuntament. La consellera de Salut, Cecilia Mangini, ha sigut l’encarregada de presentar l’acte.
Protecció, igualtat d’oportunitats i garantir el desenvolupament personal de les persones amb TDAH. Són algunes de les reivindicacions del manifest llegit pels diferents consellers i conselleres del consistori. L’escrit reclama el seguiment i la intervenció, la formació adaptada i la normalització social de les persones amb aquesta afecció.
Des de la Federació Catalana d’Associacions de Familiars i Afectats del TDAH subratllen la importància de donar visibilitat el trastorn. Maite de Miquel és la presidenta de l’entitat.
En l’acte també ha estat present l’associació APYDA de Tarragona i ha comptat amb una performance de Dario Proximiti per donar visibilitat el trastorn amb un joc.
Més notícies:
- La URV dona el tret de sortida al curs 2026/27 amb noves mesures i lliçons mediambientals
- El CV SP i SP rep aquest dissabte a l’històric Voley Palma
- La Brigada Municipal fa treballs de poda preventiva a les palmeres de la rotonda de l’avinguda Catalunya
- Xisco Campos: ‘Tenim clar on volem portar el partit contra l’Hèrcules’
- La Porteria obre la seva 5a temporada amb el tema més candent de l’estiu 2026: els incendis forestals i la gestió dels boscos
