Tarragona Impulsa celebrarà aquest dijous la primera edició de l’Afterwork Impulsa’t. Es tracta d’una jornada adreçada a aquelles persones amb inquietuds emprenedores i pensament innovador de Tarragona i el territori.
En aquesta primera edició, s’ha preparat un programa per compartir coneixement i visions sobre aquells aspectes més determinants per potenciar els ecosistemes emprenedors. El programa, que començarà a les 17.30h, comptarà amb la participació de persones emprenedores rellevants del territori, que reflexionaran, mitjançant una taula rodona, sobre quin ecosistema emprenedor volem en els propers anys.
Així mateix, s’entregaran els premis als projectes guanyadors dels programes d’emprenedoria de Tarragona Impulsa durant aquest 2025: Explorer, Tarragona Economia Social i Solidaria – TESS, i TGN Start-up, i també la celebració dels 10 anys del programa d’acceleració d’empreses TGN Start-up.
La consellera de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç, Montse Adan, convida les persones i agents vinculats a l’ecosistema emprenedor “a participar en aquesta primera edició d’una jornada que arriba per a quedar-se i ajudar a la promoció i millora econòmica de Tarragona”. Per poder assistir-hi cal inscripció prèvia.
- Tarragona dona el tret de sortida als Jocs Special Olympics 2026 amb més de 1.600 esportistes
- Las Migas, un dels plats forts del Sona Flamenc
- Tarragona recorda els 32 anys del desbordament del Francolí
- La comunitat aragonesa de Tarragona es prepara per viure aquest 12 d’octubre el dia de la Verge del Pilar
- Tarragona ja és capital de la inclusió
