Tarragona Ràdio estrena aquest dijous Â?TothomÂ?, un programa setmanal amb què es vol aprofundir en el món de la discapacitat. L’emissora municipal serà pionera ja que es tracta del primer espai d’aquestes característiques que s’emet en una emissora de ràdio generalista de Catalunya i realitzat per un periodista cec.El programa s’emetrà en directe cada dijous entre dos quarts de deu i les deu del vespre. Abordarà temes d’actualitat relacionats amb la discapacitat i donarà veu als col·lectius que treballen en aquest àmbit.També ajudarà a difondre el paper i les accions que desenvolupa el Consell Municipal del Discapacitat. Miquel Gonzàlez, periodista de Tarragona Ràdio, coordinarà i presentarà l’espai radiofònic. Constarà d’entrevistes, reportatges i farà un repàs de les activitats que organitzen les entitats. Un dels objectius que es planteja és normalitzar la discapacitat i eliminar prejudicis. La presidenta de l’Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació, Sandra Coloma, diu que l’espai serà útil per donar veu als tarragonins que tenen alguna discapacitat. Â?TothomÂ? es podrà escoltar i descarregar a través del web de Tarragona Ràdio, www.tarragonaradio.cat.