El nou director esportiu del Nàstic Tomeu Nadal ha explicat quin projecte vol com a màxim responsable esportiu fins al juny del 2028.
El director esportiu ha aprofitat la seva presentació com a màxim responsable esportiu fins al 2028 per comunicar que Xisco Campos arriba amb Álex García de segon.
Tomeu Nadal en l’acte de la seva presentació ha dit que ara amb Xisco valoraran els jugadors que tenen contracte i començar a treballar per configurar una plantilla que faci un joc vertical que vagi pels partits.
Respecte a això, Tomeu Nadal, ha explicat que el concepte de joc de l’equip ha estat un dels punts de desavinença per la continuïtat de Pablo Alfaro.
De projecte i objectius, diu que és complicat parlar quan encara està tot per fer, però seran ambiciosos i construir un equip competitiu des del primer dia.
