Diverses persones vinculades a l’activitat del top manta van agredir diumenge al vespre un periodista de Tac12, la televisió pública del Camp de Tarragona, mentre feia un reportatge sobre el fenomen al límit territorial entre Salou (Tarragonès) i Cambrils (Baix Camp). Des de la televisió asseguren que el periodista en cap moment va gravar les càmeres dels venedors ambulants, però en veure la càmera el van increpar verbalment i físicament. A més, van destrossar l’aparell amb què gravava. Tac12 ha presentat la denúncia davant els Mossos d’Esquadra.
El Col·legi de Periodistes de Catalunya ha emès un comunicat condemnant els fets i ha assenyalat que és un “atemptat contra la llibertat de premsa i posa en risc el dret de la ciutadania a rebre una informació lliure i independent”. “Cap agressió, intimidació o coacció contra professionals de la informació és admissible en una societat democràtica”, afirmen des del Col·legi de Periodistes tot expressant la “solidaritat” cap a la persona agredida i l’equip de la televisió.
- Finalitza la vinculació de Moi Delgado amb el Nàstic
- Agredeixen un periodista de Tac12 mentre feia un reportatge sobre el top manta al límit entre Salou i Cambrils
- L’Ajuntament de Tarragona estudiarà fer formació als joves per conscienciar-los sobre el risc de saltar des de roques
- El Port de Tarragona acull la presentació de la 11a edició del SOSCIATHLON
- Tarragona reforça la seguretat a les platges durant la revetlla de Sant Joan
