La Federació d’Associacions de Veïns de Tarragona demana que no s’assenyali Camp Clar com a un ‘barri conflictiu’ de la ciutat. El president de la FAVT, Alfons López ha confessat que el molesta i molt que el cataloguin com a una ‘zona conflictiva’. López ho ha dit en una entrevista a Tarragona Ràdio, dos dies després de la mort d’un jove a la Rambla de Ponent.
López admet que hi ha un problema que s’ha de combatre i assumeix que no és normal que en sis mesos hi hagi hagut a Camp Clar dos assassinats.
El president de la Federació veïnal s’alinea amb els arguments de l’alcalde, Rubén Viñuales, i culpa a la Generalitat d’haver abandonat la zona. Celebra que l’Ajuntament exigeixi a l’administració catalana que intervingui per solucionar la situació.
Alfonso López té clar, però, que la delinqüència és generalitzada i que hi ha altres punts de la ciutat de Tarragona que també la pateixen. López fa una valoració positiva de la reunió que aquest dilluns van mantenir amb l’alcalde, Rubén Viñuales, i aplaudeix que el govern municipal compti amb el moviment veïnal per ‘atacar’ aquest tema. El president de la FAVT destaca també que l’Ajuntament s’hagi compromès a que hi hagi més patrullatge de la Guàrdia Urbana i que la policia de proximitat arrenqui precisament a Camp Clar
Altres notícies:
- El Tarragona Espai Comerç acull la jornada “UpDay” sobre transformació digital i competitivitat del comerç de proximitat
- El XXXè Concurs de Castells de Tarragona ja coneix l’ordre d’actuació
- L’independentisme torna a sortir al carrer i reivindica la resiliència del moviment a la manifestació a Amposta
- L’Ibersol CBT cau a Mollerussa en el seu debut a la Lliga Catalana de 3a FEB (73-67)
- Un jove Antoni Gaudí «reneix» a Tarragona un segle i mig més tard
