El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha assegurat que davant “posicions reaccionàries que estan sorgint arreu” cal “seguir tenint memòria i seguir lluitant”. Per això ha insistit en la necessitat de “visibilitzar el col·lectiu de gent gran LGTBI+” i ha assegurat que el Govern en vol ser “còmplice” a través d’un “treball transversal”.
Durant la conversa amb una seixantena de persones d’aquest col·lectiu al pati dels Tarongers, el president ha defensat “poder viure dignament tal com som i amb la orientació sexual de cadascú”.
Durant l’acte, la consellera d’Igualtat I Feminismes, Tània Verge, ha destacat la importància de reconèixer i visibilitzar les persones grans LGBTI.
Més notícies:
- La Guàrdia Urbana denuncia l’autor d’un intent de furt després d’un vídeo difós a xarxes
- Francesc Pintado continuarà com a president de la Federació AEHT per quatre anys més
- Les comarques de Tarragona, epicentre internacional de recerca en diabetis i nutrició
- Nova botiga al Mercat Central amb marxandatge tarragoní
- L’exalcalde d’Altafulla diu que els contractes que investiga el TS es van fer amb criteris tècnics i no “partidistes”
