El tronc tradicional de Santa Tecla s’acosta i aquest dissabte ja tindrem una primera aproximació amb el Retaule, com sempre de la mà de l’Esbart Santa Tecla, a les 22.30h i a la Catedral.
Exemple de continuïtat i tradició, a través de la creació coreogràfica de Jaume Guasch Pujolà, es representa la vida, la conversió i el martiri de la patrona. L’acompanyament musical va de la mà de la cobla La Principal de la Bisbal ampliada. Sota la direcció general, escènica i coreogràfica de Lluís Calduch, l’Esbart Santa Tecla convida, un any més, a la seva cita més especial amb la ciutat.
Des de l’entitat expliquen que serà un Retaule sense novetats -sempre hi ha alguns relleus quant a balladors- però ela assajos no falten per poder portar a l’escenari un espectacle d’aquestes característiques. Sentim Jaume Guasch.
La representació del Retaule de Santa Tecla té una durada aproximada de 25 minuts.
- ERC reclama al Parlament un pla integral i urgent per als Blocs de Colors de Campclar
- El Parlament reclama millorar l’accessibilitat entre la baixada de la Beneficència i el passeig de Sant Antoni
- El Govern decreta tres dies de dol a Catalunya per l’accident ferroviari de Toledo
- Almenys 68 morts i 15 ferits greus en l’accident ferroviari de Toledo
- Tarragona reuneix tots els hospitals i els ASSIR de l’àrea per millorar l’atenció a les patologies del sòl pelvià

