Tarragona, a punt per acollir aquest dissabte l’Egyptian Race, la primera cursa d’obstacles temàtica d’àmbit estatal amb més de 300 participants confirmats. La sortida serà a dos quarts de deu del matí des del Parc del Francolí en direcció al parc ecohistòric del Pont del Diable seguint el curs del riu, per acabar tornant al mateix Parc Francolí on finalitzarà la prova.
La cursa, de 6 o 12 KM segons la modalitat escollida, inclou diversos obstacles que cal superar durant el recorregut. Les dues categories puntuen per la Lliga nacional de curses d’obstacles. Les inscripcions online ja estan tancades. S’espera que l’Egyptian Race arribi a congregar entre 300 i 350 participants, principalment procedents de l’Aragó, el País Basc, Madrid, València i Catalunya.
El portaveu dels organitzadors de la cursa JT Race Events, Enric Tarrasó, destaca les particularitats d’una cursa que és el primer cop que aterra a la ciutat.
L’organització ha posat a disposició una cinquantena de dorsals el mateix dia de la cursa. Per apuntar-s’hi presencialment caldrà acudir a la zona de sortida del Parc del Francolí abans de l’inici de la prova, a partir de les 8:00 h. L’esdeveniment és el primer de les seves característiques a Espanya.
Més notícies:
- El Tarragona Espai Comerç acull la jornada “UpDay” sobre transformació digital i competitivitat del comerç de proximitat
- El XXXè Concurs de Castells de Tarragona ja coneix l’ordre d’actuació
- L’independentisme torna a sortir al carrer i reivindica la resiliència del moviment a la manifestació a Amposta
- L’Ibersol CBT cau a Mollerussa en el seu debut a la Lliga Catalana de 3a FEB (73-67)
- Un jove Antoni Gaudí «reneix» a Tarragona un segle i mig més tard
