El juvenil del Vòlei SP i SP arriba a Tarragona després del cinquè lloc del estatal d’ Almeria
Estant contents en línees generals , lamenten però que havent guanyat 6 partits i només cedint en un hagin quedant relegats per sota de les posicions de pòdium.
L’ entrenador del equip diu que esta content pel rendiment i actitud dels jugadors del equip.
Curiosament el únic partit perdut va ser davant l’ altre català que prenia part al estatal, el Sant Marti i a qui els vermells derrotaven setmanes enrere a la final del campionat de Catalunya
Axa stevoski diu que aquest equip és de primer any juvenil. Creu que s’ està davant un bloc amb molt de futur
