El Consell d’Administració de Caixa Tarragona podria abordar dimarts que ve el projecte de fusió amb les Caixes de Manresa i Catalunya. La reunió encara no ha estat convocada formalment, però tot apunta que se celebrarà dimarts a la tarda. Les altres dues caixes també estan pendents de convocar els respectius consells d’administració, per abordar la fusió, però encara no hi ha dates confirmades, tot i que el principi d’acord sembla imminent. De moment, els treballadors de Caixa Tarragona i Caixa Catalunya es mostren partidaris a la fusió, tot i que ja han advertit que vetllaran perquè no comporti la destrucció de llocs de treball. El responsable del Sindicat d’Empleats de Caixa Tarragona, Gaietà Jové, diu que, amb tota probabilitat el consell d’administració es reunirà dimarts que ve. Els treballadors de Caixa Catalunya també pensen que la fusió és la millor sortida a la situació de crisi econòmica. Carles Domingo, representant de Comissions Obreres, que és el sindicat majoritari, demana que es compleixin certs requisits. El president de la Diputació, Josep Poblet, es reuneix avui amb els principals representants de Convergència i Unió al territori, per informar-los del procés de fusió. Alguns, com el diputat Joan Miquel Nadal, s’hi havien manifestat en contra.
