El plenari ha avalat la intenció de l’Ajuntament de Tarragona de vendre les accions del Nàstic de Tarragona. El plenari ha donat via lliure a estudiar desprendre’s del 7% de participacions que té en l’actualitat. La proposta que ha defensat En Comú Podem en forma de moció plantejava fixar un full de ruta compartit que […]
