Més d’11 mil llars tarragonines ja reciclen la matèria orgànica. Amb l’objectiu d’arribar a més famílies de la ciutat, aquest dilluns s’inicia l’atenció personalitzada als locals de les associacions de veïns. La iniciativa arrenca al local de l’Associació de veïns de Campclar. Allà, es donarà informació sobre la nova campanya de recollida selectiva que impulsa el consistori i es repartirà el material necessari per separar les diferents fraccions. Aquest consisteix en un cubell de la brossa, un paquet de 15 bosses compostables i un joc de tres bosses de ràfia pel vidre, els envasos i el paper i el cartró.Fins el 18 de desembre, dos educadors ambientals s’instal·laran en 8 zones més, com ara Torreforta, la Floresta, el barri del Port o Sant Pere i Sant Pau.La campanya s’acompanya d’un porta a porta que realitzaran una trentena d’estudiants de la URV. En una entrevista a Tarragona Ràdio, la tinent d’alcalde de Medi Ambient, ha explicat que amb aquesta campanya es busca ampliar el nombre de famílies que reciclen els residus, que ara és d’unes 11 mil. L’horari d’atenció al públic als locals de les associacions de veïns serà de 5 de la tarda a 9 del vespre.El porta a porta es farà tant en horari de matí com de tarda.
