El jugador del Nàstic Curro Torres ha assegurat que la plantilla acusa la pressió d’haver de lluitar pels llocs d’ascens des de la primera jornada. El lateral de Santa Coloma creu que existeix una exigència massa precipitada cap a l’equip tot i pensar que hi ha jugadors per poder lluitar pels llocs capdavanters de la lliga.Curro Torres ho ha dit en la seva primera compareixença pública des de que va començar la temporada. L’ex internacional, després de que el Nàstic sumés la primera victòria a casa, ha parlat també sobre el futbol que practiquen els grana. Curro Torres reconeix que a l’equip li manca poder encadenar dues victòries consecutives que li donin la tranquil·litat necessària per poder canviar joc que s’està veient en aquest començament de temporada. Segons Curro Torres els de Ferrando ara ja han trencat la mala dinàmica a casa després de guanyar al Llevant i ara sumant una victòria a Còrdova ha de servir per poder veure a l’autèntic Nàstic. Un Curro Torres que va ser la principal novetat de la darrera llista de convocats de Ferrando i que podria gaudir de minuts fins i tot a Còrdova. Les baixes de Fachan i Jose Mari obren un interrogant a la banda dreta que podria ser cobert per l’ex del València. Curro Torres diu que ell està preparat per jugar i que cada cop veu més a prop poder entrar a l’equip. Els canvis a la banda dreta poden portar al capità del Nàstic, Alejandro Campano a tornar a la seva posició natural al volant dret. El tècnic tindrà les baixes per lesió de l’occità Marc Fachan, de Fernando Moran i de Pablo Redondo a més a més de perdre a Jose Mari per sanció. A aquestes baixes cal sumar-hi la del davanter Roberto que va abandonar abans d’hora el partit degut a un fort cop i que pot patir una ruptura de fibres que el tindrà fora de l’equip aquesta setmana com a confirmat, a Tarragona Ràdio, el cap dels serveis mèdics del Nàstic el doctor Carles Hernández. L’equip tornarà aquesta tarda a partir de les sis als entrenaments a les instal·lacions del Nou Estadi.Els grana s’exercitaran fins dissabte quan marxaran a les 11 del matí amb el TGV cap a Còrdova.