Els Mossos d’Esquadra detenen un home a Tarragona per un furt dins d’un tren d’alta velocitat entre Barcelona i Madrid. Segons informa la policia catalana, els fets van tenir lloc dissabte passat. L’arrestat és un home de 37 anys.
Pels volts de les 10h, els agents van rebre avís del servei de seguretat de l’estació de tren del Camp de Tarragona que uns passatgers d’un tren d’alta velocitat entre Barcelona i Madrid havien estat víctimes d’un furt. En concret, els van sostreure una motxilla que contenia diners en efectiu, efectes personals, aparells electrònics i documentació diversa.
Els mossos van trobar poc després un home que procedia d’aquella estació i pretenia agafar un autobús de Tarragona a Barcelona. La geolocalització d’un dels aparells que duia dins de la bossa va ser clau per poder identificar-lo.
En comprovar-ne el contingut, els agents van veure que els aparells electrònics estaven embolicats amb paper d’alumini, moment en què el sospitós va reconèixer haver-se apropiat de la bossa dins del comboi. L’home va explicar, a més, que poc abans havia llençat documents i targetes de crèdit en uns contenidors ubicats al carrer Prat de la Riba. Es dona la circumstància que la majoria dels 45 antecedents policials que acumulava el lladre corresponien a furts comesos en l’àmbit del transport públic.
El detingut ha passat a disposició judicial.

