Un home de 47 anys, amb un trastorn psiquiàtric, va ser detingut el passat dimarts a Reus, mentre intentava cremar un contenidor d’escombraries del carrer Escultor Rocamora. La detenció va ser possible gràcies a unes càmeres de vigilància que van captar a l’individu, en dies anteriors, cremant un para-sol en un bar del Carrilet.
Segons ha avançat l’Ajuntament de Reus, des del passat divendres fins al dimarts es van cremar 31 contenidors a la ciutat, fet que va motivar una actuació “d’urgència” per trobar als autors. Un dispositiu coordinat entre la Guàrdia Urbana de Reus i els Mossos d’Esquadra va permetre identificar i detenir una altra persona el divendres passat, però que no tindria relació amb el detingut dimarts.
Més notícies:
- L’àrbitre Gonzalo Romero aconsegueix l’ascens a Segona Divisió
- Tarragona es convertirà aquest cap de setmana en un dels epicentres del bàsquet 3×3 català
- Les festes de Sant Pere arriben al Serrallo
- Com podem educar per transformar el món? Parlem de joves i compromís social a les aules a La Porteria
- Tarragona acull diumenge una marxa ciclista solidària amb motiu del Tour
