Dues defuncions més per coronavirus a la demarcació. Salut ha notificat una a cada regió sanitària, que ja acumula 1.182 al Camp de Tarragona i 187 a les Terres de l’Ebre. La pressió hospitalària i els nous contagiats també han augmentat.
A la nostra regió tres persones han ingressat als hospitals, són 95 en total, però una ha abandonat les cures intensives, una trentena en total. S’han registrat 112 contagis nous en les últimes 24 hores (58.474), mentre que el risc de rebrot ha baixat fins als 252 punts. Els principals indicadors han continuat millorant, és el cas de l’RT que s’ha situat en 0,79 i la taxa de confirmats que ha arribat als 132 casos per cada 100.000 habitants. El procés de vacunació ha tornat a agafar velocitat, amb més de 5.000 noves persones que han rebut la pauta completa, 382.000, i 2.000 que s’han injectat una primera dosi.
A la ciutat s’han registrat 14 positius nous de coronavirus (12.945) i el risc de rebrot ha baixat fins als 222 punts.
A les Terres de l’Ebre una persona ha ingressat als hospitals, 19 en total, i les UCI s’han mantingut igual amb cinc pacients. S’han contagiat 34 persones (13.736) i el risc de rebrot ha pujat mínimament fins als 212 punts. 116.000 persones han rebut la pauta completa de la vacunació.
Més notícies:
- Un centenar de docents tallen l’N-240 a Tarragona
- Tarragona torna a respondre a la crida del Pint of Science amb més de 600 participants
- La Part Alta de Tarragona es convertirà aquest cap de setmana en un gran aparador d’art, artesania i cultura
- Els gladiadors tornen a l’arena, del coliseu de Roma a l’amfiteatre
- La Protectora d’Animals impulsa una caminada de gossos per visibilitzar la problemàtica de l’abandonament

