Ho tenen clar a la plantilla, al cos tècnic i també al consell d’administració. Les dues victòries seguides li han donat aire a l’equip que s’ha col·locat setè a la classificació amb 14 punts a 1 de les places de promoció d’ascens.
El president executiu del Nàstic, Lluís Fàbregas, ha explicat en una entrevista al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio, que s’ha d’estar tranquil, que tot i que la promoció d’ascens estigui ara a un punt s’ha de tocar de peus a terra i continuar consolidant el projecte.
Fàbregas ha lamentat els horaris que té l’equip aquest mes de novembre. Calendari de dos partits fora de casa i horaris molt dispersos, dels quatre partits del mes tres són en dies feiners, un dilluns i dos divendres.
El president ha analitzat un cop arribats gairebé al 25% de temporada del paper de la plantilla. Fàbregas, en fa un balanç molt positiu del paper dels jugadors amb una plantilla àmplia en què jugui qui jugui tothom rendeix bé.

