Tarragona celebrarà durant el pròxim mes els Novembres de l’IMET, un programa que consolida el novembre com a mes de referència en l’àmbit educatiu a Tarragona.
El novembre és un mes en el qual es concentren nombroses dates importants en la comunitat educativa i aquest any, a més, coincideix amb el desè aniversari del reconeixement de Tarragona com a Ciutat Amiga de la Infància. Aquest certificat l’ha renovat UNICEF per al període 2026-2029 i que acredita el compromís municipal amb els drets, el benestar i la participació dels infants i adolescents.
La iniciativa ofereix una cinquantena d’activitats que posen valor Tarragona com a Ciutat Educadora, entenent l’educació com un procés permanent i compatit que va més enllà de les aules i implica tots els àmbits de la vida ciutadana.
La programació s’ha presentat avui dimarts a càrrec de la consellera d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona, Isabel Mascaró, qui ha destacat que els Novembres de l’IMET “ens permet posar al centre una qüestió fonamental: com acompanyem els nostres infants i adolescents, com garantim els seus drets i com construïm una ciutat que tingui en compte la seva veu i les seves necessitats”.
La cultura, el patrimoni, el lleure i els espais públics esdevenen entorns educatius que, amb la implicació dels serveis municipals, les entitats i els professionals, contribueixen al desenvolupament dels infants i adolescents.

